Snabbupdate!

Här har jag inte hunnit in under helgen, och även nu har jag lite snålt med tid varpå jag får passa på att slänga in en liten snabbupdate bara för att ag ska kunna sova gott ;)
 
Idag skulle jag ha varit på instruktörsmöte (som de flesta vet kommer jag ju under hösten att utbilda mig till instruktör och börja jobba i gymmet) och jag var superförväntansfull! Dock var mötet inställt när jag kom dit, så jga får hålla mig ett tag till! Istället åkte jag och frugan ut till ingelsta, där jag körde ett axlar/mage-pass och han tog en kaffe i lobbyn och sedan passade på att smygfota sin fruga lite!
 
Körde en blandning mellan mitt och Nickes upplägg gällande axlarna, men la även in en ny variant utav militärpressar - väldigt breda sådana, där man går ner lite i vikt och istället flyttar isär händerna så långt ut på stången man bara kommer. Kändes ORDENTLIGT i axlarna!! :D Ett hett tips alltså (som jag själv snappat upp från Michaela)! 
 
Magträningen fokuserades idag på lite mer sneda övningar, men självklart blev det även crunches i lutande bänk och benlyft - mina favoriter! ;)
 
Militärpressar (handflatorna framåt - upp med stången över huvudet till raka armar) - riktigt jobbigt i axlarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0