Superset!

Igår blev det vila då jag kände mig lite krasslig (har de senaste dagarna varit så sjukligt trött!), men idag kände jag mig piggare och tog mig iväg till gymmet tillsammans med frugan och Gustav!
 
Biceps/rygg bjöds det på och vi inledde som vanligt med chins och pullups! Fy vad jobbigt det är! Jag vill liksom ge upp så fort jag hängt mig i stången, men det är bara att bita ihop och köra! Efter det följde diverse ryggövningar och när det sedan var dags för biceps bestämde jag mig för att testa att superseta lite - hur kan jag ha missat detta?! Fy vilken underbart trött känsla i armarna det gav, och vilket jäkla pump man fick i ådrorna! Har sällan skådat min bicepsådra under träning, men idag upptäckte jag med ett glädjetjut att den gick att skåda ;) Det får nog bli favorit i repris nästa gång ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0