Triceps/bröst

Idag var vi nog nästan ett mindre kollektiv som tillsammans intog gymmet för att träna. Inte nog med det så tränade vi alla samma muskelgrupper, så det blev lite väntat emellan varven - men roligt var det ändå!
 
Är rejält trött i mina triceps nu, då de har fått vila alldeles för länge. Tror nästan det var två veckor sedan jag gav dem en rejäl omgång, så imorgon kommer jag nog att oja mig en hel del. La även in lite bröst, som jag i princip aldrig tränar rent. Jag brukar tycka att jag får in det på en lite lagom nivå i andra övningar jag gör, men idag vågade jag mig på hantelpress och sedan även flyes i cable. Kändes rätt bra om jag ska vara ärlig, även om jag inte var speciellt stark ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0