Lugn styrketräning

Idag kände jag att jag behövde komma in i mina rutiner ordentligt, och bestämde mig därför att träna tillsammans med Alva när jag slutat skolan!
 
Då jag fortfarande är öm lite här och var samt är lite yr i bollen så tog jag det väldigt lugnt, och mycket utav träningstiden blev prat om dittan och dattan. Körde axlar och triceps, och de övningar jag genomförde blev i alla fall bra, så jag är nöjd med det jag åstadkom ändå. Kände mig mycket gladare efter passet, så bara den effekten gör att det helt klart var värt att ta sig till gymmet!
 
Imorgon blir det vilodag igen. Dels för att inte pressa kroppen, dels för att Mange kommer hem och sedan för att jag på torsdag åker iväg på min instruktörsutbildning och därmed komemr att träna 2 pass om dagen resten utav veckan. Då kan det nog gå åt att vila upp sig lite i förväg ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Blir nog vilodag här med, eller de kommande dagarna då vi åker till Peking:)

Svar: Gud vad roligt! :D Då är det ju värt det :)
Lindas träning

2012-10-03 @ 03:35:11
URL: http://endorfinkickar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0