Snabbträning innan nattpass!

Idag fick jag ta ett lite kortare pass än vanligt, då jag ville hem och ladda inför nattpass på sjukhuset!
 
Tränade ju dock ensam denna gång, och då får man ju oftast lite mer flyt på det hela, så jag tror nog att jag fick lika mycket uträttat ändå! Bröst/Triceps idag, vilket faktiskt gick riktigt bra. Ökade i pulldowns och tricepspress samt vågade mig även på att lägga på vikter när jag körde bänkdips! Jag är ganska nöjd med dagen, med andra ord! :D
 
Kroppen kändes helbra igen, och jag tror det var min nya antibiotika som jag fått (kanske bör tillägas att det är för en kronisk sjukdom, ingen aktiv infektion - jag har alltså 100% klartecken från doktorn att träna) som spökade litemed min mage under gårdagens pass. Tärningsvärk - det fick jag minsann ändå, så det känns som att passet gav något i alla fall :D
 
För övrigt har jag införskaffat ett par smartgrips - de ska jag skriva mer om när jag kört in dem ordentligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0