Dålig vecka!

Denna veckan har varit både stressig och innehållit ettt tråkigt bakslag gällande mig dumma mage som ibland bara måste göra sig påmind om att den är sjuk. Självklart hör dessa två faktorer ihop, och det har lett till att träningen inte kunnat hålla samma kvalitet denna veckan som i övrigt. Men det är bara att ta nya tag och glädjas över att kunna ge allt igen nu när jag både lagt stress och magont åt sidan!
 
Orkar inte dra en resume av de sista passen, men kan berätta att jag tillsammans med Jejje fick till ett riktigt härligt axlar/mage-pass igår - som för en gångs skull hade mer fokus på magen än på axlarna. Jag är en riktig latkorv när det kommer till magträningen. Jag slipper liksom gärna bara för att jag tycker att det är tråkigt. Å andra sidan är det ju just en snygg mage som sätter pricket över i:t när det kommer till att se fit ut, så det är bara att kämpa på och sparka mig själv i baken! 
 
Som tur är så är Jejje galen i magträning och med henne vid min sida blev det riktigt grymt! Känner av det skapligt idag kan jag lova! Idag vilar jag faktiskt och inväntar min karl som kommer hem från kryssning, sen blir det myskväll!

Kommentarer
Postat av: Mari

Sådana veckor måste man också ha ibland, trots att det är segt som sjutton. Hoppas din mage fixar sig, bara krångel eller har du ofta problem?! kram

Svar: Ja, man får helt enkelt acceptera att det är så ibland :/ Nja, jag har varit sjuk med min mage sen jag var 16 år. Det har dock blivit bättre sedan jag la om min livsstil, men har jag det stressigt runtom mig så smäller det ofta till igen :/
Lindas träning

2013-04-06 @ 18:00:39
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: mari

Sv. Mm, tyvärr !! Men man lär sig mkt av de stunderna. Uscha då =( hoppas det inte är något jätteallvarligt... kram fina du

Svar: Ja, vistt gör man det! :) Nejdå, det går att genomlida då det bara gör sig påmint ibland! :) kram =)
Lindas träning

2013-04-08 @ 12:57:39
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0