Pressarpass med Karin!

Igår var det gyminstruktioner i instruktörskläderna som gällde - idag kombinerade jag egen träning och instruktion av min vän Karin! 
 
Det är alltid så roligt att introducera vänner i gymmet, och förhoppningsvis har jag lyckats värva ännu en dam till gymmet! Bröst/triceps fick hon invigas med, och vi båda kämpade på riktigt bra! Dipsen satt återigen inte alls som de skulle, men resterande övningar gick såpass bra att jag faktiskt kunde bortse från en detaljen. Det är bara att nöta vidare så är jag straxt tillbaka där jag var innan nyår! Sista mördarövningen för dagen fick bli smal bänkpress, och den sög verkligen ut den sista lilla energin man hade i armarna! 
 
Ett härligt avslut på veckan helt enkelt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0