Jag hade nästan glömt....

... att nämna att jag faktiskt var tillbaka och tränade ganska snart efter förra inlägget. två-tre dagars vila gjorde susen och under helgen var jag som vanligt igen och kunde därmed komma igång och träna. Första passet, som såklart blev ben, fick gå lite försiktigt dock. Men efter det har det rullat på som vanligt!

fick hem lite motivation på paket igår också - från både Celsius och MMsports!!! :) Skaplig julaftonskänsla där vill jag lova!!!


För övrigt har jag lyckats tvinga min träningskompanjon Jacob att gå med på att filma lite tips på övningar som jag kan dela med mig av till er. Så nu har ni chansen att slänga in önskemål här så.får vi se vad vi kan hitta på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0