Inte igår!

Här var det alldeles för länge sedan jag kikade in!
 
Orsakerna är många. Dels så har flytten tagit mycket tid, samt lämnat mig internetlös ett bra tag. Sen har jag jobbat mycket, tränat något mindre än vanligt  och inte heller tyckt att det har gått speciellt bra. Energinivån har legat på botten och motivationen har tyvärr följt med den. Mycket har ju att göra med att jag känner mig hindrad, och då blir det helt enkelt inte roligt på samma vis längre. Man vill inte göra det man älskar halvdant, det ska ju vara fullt ut! 
 
Gått ner i vikt har jag gjort under de sista veckorna också. Känner mig tyvärr inte alls i min forna form längre. Kombinationen med att springa som en skållad råtta hela dagen på jobbet och att inte hinna äta som man är van vid har verkligen gjort sitt (jag älskar mitt jobb ändå dock!). Det och sen det faktum att jag inte lyft tungt på över en månad har lämnat mig några kilo lättare.. Riktigt synd! 
 
Nu lyckades jag även dra på mig en förkylning under de sista dagarna, men innan dess hann jag nästan få känna att jag var tillbaka på banan igen! Kunde nämligen träna ben med lite vikter, vilket gjorde mig otroligt peppad! Äntligen fick jag känna mig trött på riktigt när jag gick ifrån gymemt, och äntligen bråkade träningsvärken med mig i flera dagar efteråt! 
 
Nu har jag vilat ut fökylningen under några dagar, och idag tänker jag prova på att träna igen! Energibristen får en Jacked fuel ta hand om, det brukar göra susen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0