Bentisdag!

Denna vecka får det lov att bli lite omkastning i upplägget då jag jobbar ganska mycket och vill lägga mina prioriterade pass på "bra" dagar. Därför blev det välförtjänt vila under gårdagen efter att ha kört igenom ben, axlar/mage och bröst/triceps under helgen, och istället för måndagsben så fick mitt favoritpass bli av idag istället! 
 
Likt sist så blev det ganska få övningar, men många set på dessa! Brukar inte böja under båda passen, men då mitt sällskap var sugen på det så började även detta pass med knäböjar. Lite lättare vikter, med fler repetitioner och såklart lite dropset på det! Efter det blev det enbensmark, raka marklyft och enbensböj följt utav vadpress! Äntligen fick mina små kycklingvader lite uppmärksamhet! Det får de tyvärr inte alltför ofta, då jag i ärlighetens namn tycker att vadträning är pisstråkigt! Menmen, det måste ju bli av det också ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0