Två pass på en dag!

Idag var jag äntligen ledig, vilket innebar att jag som den nörd jag är valde att besöka gymmet två gånger!

Åkte dit med grabbarna efter att jag käkat frukost, och körde då ett rent magpass! Det startade som vanligt segt när det var förmiddagsträning, men sen redde det till sig och blev ganska skapligt faktiskt!

Efter att ha varit hemma, laddat batterierna och tagit en promenad i fina vänners sällskap så var jag på kvällskvisten tillbaka för ett ryggpass tillsammans med Emelie. Både hon och jag kämpade på riktigt bra, så pass nummer två går inte att klaga på alls! även denna gång flöt chinsen på bättre, så nu kan jag nog få tillbaka självförtroendet i den övningen snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0