Helgvila och ryggpass

Det fick bli helvila i helgen, för att vara på den säkra sidan.
 
Kände inget i halsen under gårdagen, men vågade inte chansa och tog en dag extra på latsidan istället. Idag var det dock träningsdags igen, och jag var väl inte helt alert efter en natthelg på akuten. Förvisso har det varit lugnt, men man blir rätt trött i kroppen av att ställa om. Tur var det väl då att jag fick träningssällskap som tvingade mig igenom ett ryggpass där jag nog annars hade stannat halvvägs och tyckt jag var färdig. Envis som jag är så vägrar jag ju ge upp först, så jag är riktigt nöjd med att jag orkade hålla i hela vägen. Vaknade till mer och mer under passets gång och hann ju till lsut bli riktigt taggad. 
 
Körde enligt Pontus upplägg idag och det blev 5 set chins, 4 set stångrodd, 4 set latsdrag, 4 set sittande rodd och sedan rodd i maskin tills vi var slut och till min lycka valde att spara på bicepsdelen till en annan dag (läs: annan vecka för min del, hehe).
 
Skön start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0