Äntligen svettas jag igen!

Igår blev det ett pass ute i ingelsta tillsamman med Mange och även Gustav, som följde med och kände på det hela lite.

Jag körde lite magövningar, men la fokus på kondition för att bygga tillbaka min forna form något. Äntligen kunde jag ta ut mig igen, utan att bli yr i huvudet eller få ont i bröstet! Det var så otroligt härligt att kunna ligga uppe runt 200 i puls och känna svettens rinna längs både ansikte, rygg och bröst! Det är glädje efter en period som denna! Dock är ju min nivå mycket lägre nu än innan jag blev sjuk, men jag hoppas på att komma tillbaka dit jag var snabbt!

Sista 20 minuterna bestod utav mördar-intervaller på crosstrainern. Jag bara vägrade ge mig! Jag blev verkligen helt slut, vilket gjorde mig riktigt nöjd i efterhand. Damer och herrar - jag är på väg tillbaka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0