Detta är helt otroligt...

Nä ni, nu är jag verkligen på vippen att ringa upp till tv-bolaget och säga att jag inte kommer...

Jag fattar inte varför just jag ska ha sån jäkla otur. Jag vill ju verkligen göra dethär, men det sätts ju käppar i hjulet på mig hela tiden! Idag vaknar jag självklart med halsont igen... Jag vet inte om det är för jag började träna för tidigt igen eller om det är för att Tobbe snörvlade på gymmet igår, allt jag vet är att det var något som absolut inte fick hända.

Detta betyder vila, igen. Jag har inte tid!!! Nu förlorar jag ännu mer tid som jag verkligen behöver för att kunna ladda upp. Jag kan inte komma dit utan att ha kunnat träna på över tre veckor, då kommer jag verkligen skämma ut mig. Samtidigt har jag blivit utvald som en av ca 2-300 utav flera tusen sökande, då kan man ju inte bara strunta i det.

Snälla, snälla, snälla låt mig få bli frisk nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0