Förmiddagspass!

Idag är det mycket som ska hinnas med, men jag lyckades ändå klämma in ca en timmes styrketräning mitt i alltihopa!
 
Det var dags för axlar/mage och jag höll samma höga nivå som förra passet, plus att jag orkade lägga till några extrareps på mina tyngsta set! Härlig känsla! :D Egentligen skulle det ha legat en konditionsdel i slutet på detta pass, men då schemat blev lite omkastat denna vecka och jag tränade ben under gårdagen så ville jag vänta lite med det. Dessutom har jag ju sagt åt mig själv att trappa ner på konditionen, men det är en konstig känsla att gå från gymmet utan att ha gjort detdär sista ordentliga rycket! 
 
Styrketräningen är jobbig, det ska jag inte säga annat om. Jag flåsar, frustar och svettas som ett djur. Men det är ändå en annan slags trötthet som man känner när man konditionstränat, och den ger mig en riktigt nöjd känsla i kroppen! Jag saknar den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0