Tillbaka efter julstöket!

Halloj alla träningsglada! :D
 
Hoppas ni har haft en riktigt, riktigt god jul och hunnit njuta utav lite ledighet tillsammans med nära och kära! :) Jag har haft det toppenmysigt, trots att det har gått i full fart från morgon och kväll!
 
Började ju helgen i Uppsala, där jag rev av två pass tillsammans med min intruktörskamrat Oskar! Första dagen blev det bröst/triceps och det var herrn som fick hålla i upplägget. Mycket annorlunda från mina pass (mer fokus på bröst samt även andra övningar), vilket gav mig en hel del tankar och ideer inför min framtida träning. 
 
Dag 2 blev det ben, självklart styrt utav mig ;) Lite mer maskiner än vad jag vanligtvis brukar använda, men annars ganska snarlikt de jag kör hemma. Kroppen gillade nog variationen dock, för jäklar vad stelt jag fick lov att gå under julaftonen! ;) Träningsvärk from hell i baksida lår!
 
Nu ska jag precis slänga i mig lite snabblunch, sedan åker jag och frugan iväg för att träna! Axlar/mage blir det idag! :)
 

Kommentarer
Postat av: mari

:) Välkommen tillbaka, och hoppas du haft det toppenmys. Duktigt av dig =)

2012-12-26 @ 14:22:44
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0