Benpass!

Idag var det dags för den andra varianten utav benpass - med mer isolerade övningar!
 
Gick igenom både framsida, insida, utsida & baksida lår, rumpa och vader ordentligt och avslutade sedan med en större övning (benpress)! 3 nya personbästa (högsta vikter på helt set, jag maxar aldrig med en ynka repetition) idag, vilket gjorde passet till en riktig jäkla höjdpunkt på dagen! :D Jag kände mig stark, fylld utav energi och hade massor utav jävlaranamma i bakfickan! Jag tog i så jag frustade och gjorde världens fulaste miner, men det rör mig inte i ryggen. Klarar man av att stå och vara snygg på gymmet - då tar man inte i tillräckligt ;) 
 
Nä, dagens benpass är jag löjligt nöjd med! Nu blir det vilodag imorgon, sen tar vi nya tag på måndag igen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0