"Har" man inte tid - då tar man sig tid!

Jag kämpar vidare med min igångsättning! 
 
Dock har mina dagar varit ganska trånga tidsmässigt och det har inte funnits tid för några gymbesök än så länge, tråkigt nog! Istället har jag fått klämma in träning där jag kan! I Fredags powerwalkade jag till jobbet och sprang på vägen hem, i ösregnet. Magen bråkade en del så jag fick ta avbrott med raskt promenerande, men jag höll desto högre tempo när jag väl kunde springa varpå jag blev riktigt trött och svettig ändå! 
 
Igår vilade jag kroppen och idag kommer planen att se ut som fredagens då jag jobbar eftermiddag! Imorgon, då ska jag besöka gymmet! :D
 
Det har varit lite tyst här på sistone, hur går det för er? :)

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Härligt jobbat, den bästa träningen är jud en som blir av! :) Jag har fått inflammation i en visdomstand så jag ligger däckad på sängen för tillfället ;( Hoppas på att friskna till under veckan!

Svar: Ja, men visst är det så! :D Men nej vad tråkigt!!! :( Krya på dig!!
Lindas träning

2012-07-15 @ 19:22:55
URL: http://emeliemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0