Dubbla pass!

Idag blev det träning ggr 2 för min del!

Pass nummer ett bestod utav utomhuslöpning efter att frukosten hade fått lägga sig i magen. Jag sprang en ganska lång runda faktiskt och var igång en bra stund! Ett riktigt skönt sätt att starta dagen på! :D Mindre skönt var att jag fick stanna till mitt i och sätta mig för att jag fick en sån huggande värk i magen som blev värre för varje steg jag tog. Men den gick nästan över efter en stund så jag kunde försiktigt strutta vidare. Nu tycker jag att min mage kan sluta bråka när jag springer och lyssna lite mer på vad jag vill göra ;) 

Pass nummer två blev styrketräning på gymmet tillsammans med frugan och Gustav. Det var armar/axlar-dags och idag var det riktigt slitigt för min del att ta mig igenom passet. Eftersom jag mått som jag gjort i kroppen nu på sistone så har ja slutat ta PWO innan träningen, för att se om det har någon inverkan. Inverkan på orken, det har det i alla fall vill jag lova! Jag lyfter samma vikter som tidigare, men jag orkar inte riktigt hålla intensiteten i lika många övningar som tidigare. Men jag kämpade på tappert och är riktigt nöjd med dagens prestationer allt som allt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0