Underprioriterade delar

Är det bara jag, eller har alla som tränar en speciell kroppsdel som man drar sig för att träna?

För min del är det i alla fall magen. Jag tycker att det är så otroligt tråkigt (och jobbigt för den delen med) att träna den. Jag kan hur många övningar som helst och skulle egentligen kunna variera mig i all oändlighet, men jag tycker det är så trist! Den blir alltså ruggigt bortprioriterad och göms i glömska ibland.

Nu är det ju så att jag är medveten om att den ligger efter resten av min kropp, varpå jag nu bestämt mig för att lägga mer fokus på den. Idag ska det alltså bli att pumpa mage, följt utav en rejäl sväng kondition!

Har ni några delar av kroppen ni gärna slipper undan från att träna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0