Kondition

Idag blev det 100% kondition på gymmet.

Tanken är ju att jag ska köra 2 veckor med mycket förbränning för att tömma ur mig lite såntdärnt som jag inte vill ha ligga över musklerna. Nu ska formen slipas inför somarkläderna med andra ord. Kommer ju självklart behöva lägga in styrka för att bibehålla det jag uppnått, men fokus ligger som sagt på att bränna bort lite överflöd.

Det blev först crosstrainer på medelmotstånd i ganska skapligt tempo, efter det sprang jag - också i medelhög fart - på löpbandet i varierande uppförsbacke. sist satte jag mig på cykeln och trampade på rätt så ordentligt de sista 20 minutrarna. Helt okej pass med ganska mycket ork. Däremot var motivationen lite på low pga att jag var trött och lite sur på katten som återigen pissat i min träningsväska. Imorgon tar vi nya tag!

Vad har ni tränat idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0