Hemma igen!

Nu är jag tillbaka hemma efter 5 dagars utbildning! Snart är jag färdig instruktör! :D
 
Det har blivit mycket träning under veckans gång, väldigt allsidig sådan, och vi har nött teknik tills man nästan ville spy på övningarna ;) Känner mig jäkligt mycket tryggare i mink unskap nu och har även lärt mig väldigt mycket när det kommer till att lägga upp pass åt andra samt instruera. Det ska bli spännande att få komma igång!
 
Idag åkte jag och tränade, trots att kroppen inte fått vila alltför mycket de senaste dagarna. Jag had einte någon struktur eller tanke när jag åkte dit, utan ville mest bara till gymmet för att jag hade ett sånt sug efter träning nu när jag är så inspirerad efter kursen! Det blev benträning, men lite annorlunda övningar än vanligt och lite lugnare tempo. Avslutade passet på löpbandet där jag körde backintervaller, vilket var fruktansvärt jobbigt! Fy så dålig kondition jag har fått! Men det är bara att kämpa på och jobba upp den igen ;)
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vill bara säga att jag älskar din blogg Linda! Blir galet inspirerad och har själv kommit igång som aldrig förr även om det är på en mer lagom nivå för min del;) TACK!!

Svar: Men gud vad kul att höra!!! :D Tack som tusan för att du ger mig en extra motivationsboost och berättar det! :) Heja dig!!! :D
Lindas träning

2012-11-20 @ 18:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0