Dunder-ryggpass och måndagsbröst med grabbarna grus!

Två vilodagar på raken var ett mycket smart drag från min sida - gårdagens ryggpass blev nämligen grymt!!!
 
Tror det spelade roll, tillsammans med lite extra Celsius-energi samt att grabbarna var där och puttade på mig lite extra, vilket ledde till att jag lyckades öka en hel del! Chinsen rullade på hyfsat bra, och jag lyckades faktiskt gå nästan hela armgången i buren på gymmet. Tappade greppet i sista upphöjningen, men det skyller jag ifrån mig på smartgripsen för! De korvade sig nämligen i händerna på mig! Det enda som gick trögt var bicepsövningarna, men jag var klipp slut efter ryggbiten så det känns helt okej att det bara blev till att trycka ur de sista krafterna där! Äntligen lite tryck i ryggträningen - det behövdes för motivationen!
 
Idag var det bröst/triceps/mage-dags! Tillsammans med samma härliga gäng (Jocke, Coffe + idag även frugan) åkte jag ut efter jobbet. Trodde jag skulle vara måndagstrött, men jag tror min kära Celsius räddade mig även här! Orkade nämligen köra med bra tryck i det mesta, förutom dipsen! De har krånglat en del på sistone, men det går i perioder. Ibland kan jag veva på utan några som helst bekymmer, och sedan kan det vända och gå skit-tungt. Lustigt detdär! Idag får jag dock skylla lite på träningsvärk i hela överkroppen efter gårdagens drabbning! Bättre lycka nästa gång ;)
 
 
 
 
Sista repetitionen blir alltid lite grisig, men det är de som gör skillnaden!
Dips med 10 kg, sket sig liteidag så det blev inte många av den varan! Men 5-kilos funkade bra, så jag nöjer mig med det lilla!
 
 
Min stiliga karl kämpar på ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0