Bildbomb!

Nu har jag lyckats att få ett riktigt bra flyt på träningen! 
 
Kanske är det för att Jacob har kommit in och styrt med sina metoder och jag nu fått upp lite mer fart på mina pass! Sen han kom in och petade in sina tips har varje träningspass innehållt både nya övningar samt både drop- och superset passen igenom! Riktigt roligt att få lite nytt input och ändra sitt upplägg! Detta har lett till att hela kroppen värker i träningsvärk, men det är ju så himla härligt! Detta kan dock även ha att göra med att jag enbart vilade på julafton då jag var i Nyköping, men jag tror mer på den förstnämnda orsaken ;) 
 
Slänger in lite bilder från de senaste dagarna för att fylla ut tomrumet som blivit efter senaste veckans frånvaro i bloggen!
 
Benträningen flyter på riktigt bra nu! 
Världens snyggaste julklapp! Självklart från MMsports! :) 
 
Fick även hem två flak Celsius i veckan! Passade direkt på att skeppa iväg en påse sådana till min lilla Emelie som kämpar på så bra med sin träning! :) Denna slank dock med mig till gymmet i lördags kväll!
Ryggträningen har fått sig en skjuts!
 
Grabbarna grus!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0