Sent fredagspass

Igårkväll blev det ett efterlängtat benpass tillsammans emd mina instruktörskollegor! 
 
Jag hade gått och peppat i flera dagar innan då jag hade lite nytt jag ville testa och dessutom såg fram emot att få in lite nya ideer från min kollega Jacob! Självklart blev det ju då bara pannkaka av passet för min del! Vet inte om det var det faktum att jag stoppat i mig en koffeintablett innan eller om jag var lite väl övertaggad, men jag blev så yr i huvudet och mådde illa så fort jag skulle få något uträttat! Blev såklart vansinnig över detta, då jag så gärna vill kunna prestera när jag tränar med detta gäng! Kan ju tillägga att det inte heller hjälpte att jag inte orkade hålla stången när jag skulle köra raka marklyft, då jag återigen inte får använda dragremmar på grund av min tatuering.
 
Det känns såhär i efterhand jättedumt att ha jobbat sig upp i vikter med dragremmar som hjälpmedel istället för att ha jobbat upp greppstyrkan samtidigt. Det är faktiskt något som min kollega Johan har fått mig att inse under de sista veckorna. Eller, han har fått mig att hitta många av mina svagheter känns det som, och hur jobbigt och frustrerande det än är att inse det så är det så otroligt nyttigt! Det är bara att släppa besvikelsen och ge sig fan på att bli bättre där det brister helt enkelt! 
 
Åter till passet så fick jag i alla fall lite vettigt uträttat, speciellt vadträning från helvetet som Jacob tvingade mig igenom. Tur det, för annars hade väl vaderna i vanlig ordning glömts bort ;) Måste i alla fall ha blivit riktigt trött, för efter att jag kom hem straxt innan tio somnade jag ganska snart, och vaknade vid tolv idag. Tror minsann att min kropp ville vila ut sig lite ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0