Spinning plus bålträning

Idag lyckades Jejje få med mig på något jag inte gjort på riktigt länge - nämligen spinning!
 
Passet var lite kortare än de jag varit på tidigare (45 minuter), vilket passade mig alldeles utmärkt då jag inte alls är i någon toppform konditionsmässigt Det var faktiskt förvånansvärt roligt, och jag som trodde att det skulle vara en pina att ta sig igenom kom på mig själv med att lägga i lite extra krut bara för att! Det är riktigt härligt att få svettas ibland!
 
Dagens styrketräning fick bestå av lite bålträning. Mestadels mage för min del då jag ju har ett eget pass för rygg senare i veckan. Fick lite nya tips på övningar även idag, och de ska jag minsann ta med mig framöver!
 
Invigde ett av mina nya plagg från Celsius idag! Fick även påfyllning av drickor igår, så nu har jag så jag klarar mig ett bra tag framöver!

Kommentarer
Postat av: Mari

Åh, påfyllning av celsius skulle inte sitta fint =). Snygga kläder också.
Ja spinning är förvånandsvärt roligt, bara man tar sig dit=)

2013-02-13 @ 19:50:26
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0