Snygg på gymmet?

Jag vet inte vad ni tycker, men för mig så är det grisigast vinner som gäller på gymmet!
 
Orkar man stå och se söt ut när man lyfter skrot - ja då är det för lätt skit man har plockat upp helt enkelt. Jag har nämnt det förr, men för att jag ska vara nöjd efter ett pass så ska det ha varit av den intensitet som framtvingar både frustande, brölande och grimaser som skulle skrämma löständerna ur mormor! Allt annat är för mig inte nog, då har jag inte gett mitt allt! Och ja, jag anser att man behöver ge just ALLT man kan ge för att komma framåt med sin träning!
 
Jag tycker man måste våga vara lite ful på gymmet, om man ska kunna visa upp resultat därifrån som gör en snygg i vardagen! Snygg i vardagen kan ju dock tolkas på många vis - för mig ger träning exempelvis självförtroende och känslan av att vara bra på något, vilket i min tur får mig att känna mig "snyggare"!
 
Får väl bjuda på ett litet fint kollage över hur gym-snygg jag kan vara ibland ;)
 
 
Tur för min del att jag i alla fall har fina kläder på mig ;)
 

Kommentarer
Postat av: EMMA

Haha dig skulle man vilja träna med någongång =)

Svar: Hahaha, vad kul att du tycker det! ;D Du är så välkommen in till friskis när du vill! :D
Lindas träning

2013-06-28 @ 14:34:17
Postat av: Johan W

Ska det vara kött, så ska det vara KÖTT!!
Kan inte annat än att hålla med till 100%, ögonen ska hoppa ur sina ögonhålor, man ska frusta som en brunstig björn och tänderna skall gnisslas!

Attityd är allt!
Tvekan dödar!

Svar: Jamen, eller hur?! :D Man ska se så fördjävlig ut man bara kan - då har man tagit i tillräckligt ;)
Lindas träning

2013-06-30 @ 15:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0