Fredagsrygg & Lördagsspinning!

Igår drog jag med mig frugan ut till ingelsta för att dra till med ett ordentligt ryggpass för att fira att veckoslutet var här!
 
När vi väl kom ut dit upptäckte jag dock att jag glömt mina skor i min andra väska! Så typiskt mig! Ni som har följt mig ett tag vet ju att det är långtifrån första gången detta inträffar. I vanliga fall brukar min chef vara gullig och låna ut sina skor till mig, men då hon redan hade gått hem för dagen fick jag då acceptera det faktum att det fick bli ett barfotapass!
Fick allt lov att visa upp mina söta strumpor för resterande gymmare!
 
Tog mig trots detta missöde igenom ett godkänt ryggpass innehållandes pullups, puschdowns med raka armar, breda latsdrag, sittande rodd och high pulls. Den sistnämnda övningen var inte lätt att ta sig igenom utan dojjor, då jag flera gånger tappade balansen. Men med lite lättare vikter och lite trippande på fötterna så gick det att genomföra ändå!
 
Imorse var det äntligen dags att få låta benen arbeta ordentligt! Spinning var det som stod på schemat, och det blev precis sådär härligt svettigt som jag hade hoppats! Är det något jag kommer sakna på NC när jag har fryst mitt kort så är det deras spinningpass, för de är tamigtusan de bästa jag varit på! Det går inte att inte bli meddragen och ge gärnet där! Hade även Jejje vid min sida som alltid kör så det ryker, varpå man ger ytterligare lite extra.
 
Innan spinningen hann jag med ca 30 minuter magträning, som tyvärr gick lite på halvfart. Men det gör inte så mycket, det tar jag igen nästa gång! Vissa dagar vill det sig inte med det man planerat helt enkelt, och det är ju bara att acceptera och gå vidare!
 
Ha en fortsatt trevlig helg nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0