Bra Söndagspass med saknat sällskap!

Idag blev det förmiddagsträning, som för en gångs skull faktiskt fungerade riktigt bra för min del.
 
Kanske var det för att det just idag var extra roligt att träna, då en av mina första träningskompanjoner var tillbaka på banan efter sin graviditet! Jag och Emelie tränade mycket tillsammans förr och idag var jag därför extra peppad när hon skulle med! Gav henne övningar för ett helkroppspass vid sidan om mitt bröst/tricepspass, vilket gick riktigt bra! Ofta kan jag lägga bort lite fokus på mig själv när jag har "gymgrönisar" med mig, men Emelie var så snabblärd så jag kunde kötta på för fullt vid sidan om! 
 
Mycket kroppsviktsövningar blev det även detta pass. Dips i två varianter och sedan 2 soters armhävningar på det! Klämde in lite hantelpress, flyes i cable, enarmspushdowns samt rep-pushdowns ss. med pullovers med rep också! Det blev en riktig tricepsmördare helt enkelt, och jag storknade ihop som en spaghetti under sista armhävningen!!! SKÖNT!
 
 
 
smala "triceps-armhävningar" och vanliga med vikt. Enarmspushdown och viktade bänkdips! Lite av dagens övningar! Alla kroppsviktsövningar gick rätt tungt idag, men jag kämpade på som tusan!
Nya fina byxor med förresten! Jag älskar dem!
 
 
...och såhär kan det se ut när kroppen tycker att passet är färdigt och man klappar ihop som en plattfisk på backen ;)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Riktigt grymt pass ! :D kommer kännas imorn vill jag lova :D

Svar: Wohooooo!!!! Det var skoj!!!! :D
Lindas träning

2013-11-03 @ 18:48:58
Postat av: Camilla

Vad snygg du är! Och verkligen duktig! Jag blir alltid så slö på veckosluten så tränar bara under veckorna! Haha :D

Svar: Tack snälla du!!! Jamen det kan du ju se som en belöning för att du kämpat hårt under veckodagarna :D
Lindas träning

2013-11-03 @ 18:49:27
URL: http://camillas.forme.se
Postat av: Anonym

Grymt med vikt på armhävningar! ser jobbigt ut!

Svar: Tack! Ja, det är inte helt lätt ;)
Lindas träning

2013-11-03 @ 18:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0