Fy skäms!

En vecka sedan jag skrev något här senast! Fy så illa!
 
Dagarna har dock gått i ett kör och jag har varit tvungen att pioritera träning och sömn utöver praktiken. Vi går så lustiga tider, så ibland hinner man knappt hem och vända innan man ska tillbaka dit igen! Menmen, som tur är har min träning kunnat flyta på riktigt bra ändå och jag har fått till några jäkligt bra pass under veckans gång!
 
Ska väl inte gå igenom alla pass, men de senaste två dagarna har jag fått till ett bröst/triceps samt ett rygg/biceps som jag kan känna mig riktigt nöjd med! I lördags var det efter-stängningsträning tillsammans med Emelie och Coffe! Bra musik i högtalarna och peppade människor ledde till ett riktigt roligt pass! 
 
Ledsen kille ;) haha!
 
Igår blev det rygg med Coffe (herrn här ovan)! Det gick segt till en början för oss båda, men efter att ha styrt om planerna lite brakade det loss ordentligt! :D Jag tog till och med PB i enarmsrodd - 32 kg x8 strikta reps! Kändes riktigt kul! :D Såg även til att ge mina stackars biceps lite mer uppmärksamhet också! 
 
Imorse blev det ben, men det gick tyvärr inte i samma anda. Borde nog vila från knäböjen nu ett tag, alternativt lägga dem sist i passet då jag är ordentligt varm i benen. Idag fick jag nämligen känningar i knäna, och det vill jag inte ha. Jag blir ju så arg då, och det påverkar resten av mitt pass! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0