Galen vecka = mycket pusslande!

Ojoj, detta måste vara det längsta ofrivilliga uppehållet jag gjort från att plita ner något träningsrelaterat här! Men med en helt galen vecka bakom mig kan jag konstatera att det helt enkelt inte har funnits någon tid över för det!

Tränat, instruerat och förhoppningsvis inspirerat har jag hunnit med ändå! Det blir lite pussel en vecka som denna, men nog jäklar går det med lite vilja och kreativitet! Passet jag mest sett fram emot denna vecka kommer dock ta plats imorgon: chins och dips blir det då! Känslan i kroppen efter förra passet var så obeskrivlig, så detta måste jag försöka få rutin på att klämma in i mitt schema! Hade sån träningsvärk i hela överkroppen i flera dagar efteråt att jag knappt kunde ta på mig jackan! Hoppas på att kunna pusha mig liiite längre och vara lite bättre imorgon! Vare sig det är en chin extra på ett set eller en viktad armhävning extra så är det ET steg i rätt riktning! 

Jag är taggad till tänderna!!!



Kommentarer
Postat av: Frida

Vad är celsius? Ser att alla dricker men har aldrig vågat pröva

Svar: Det är en funktionell dryck som ger massor av energi exempelvis innan träning! :) innehåller vitaminer också!
Lindas träning

2013-11-05 @ 22:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0