Onsdag!

Idag fick jag ett lite annorlunda arbetspass på gymmet! Fick nämligen förfrågan under dagen om jag ville ha två praktikanter med mig under mitt pass, vilket jag självklart tackade ja till! Fick därmed med mig två goa grabbar som pluggar PT-utbildning, och det var jätteroligt! Jag är ju lite blyg och mesig av mig, och var faktiskt i förväg lite nervös över att jag inte skulle ha något att erbjuda dem, men det gick jättebra! Jag tycker ju att det är jätteroligt att lära ut, vilket var det som från början fick mig att vilja bli tränare! Får hoppas på att de är lika nöjda med dagen som jag är!
 
Den egna träningen idag fick bestå av ett axelpass på halvfart, men gårdagens träning var desto bättre! Nej, nu ska jag inte vara blygsam - jag är skitnöjd!!! Körde ett morgonpass med Jacob inne i citygymmet och det var bröst som stod på mitt schema. Var lite halvt otaggad (som vanligt på morgonen) till en början, men kom sedan igång bra och hade riktigt roligt samtidigt som jag blev klipp slut! Såna pass tar jag gärna fler av - det är ju så himla motiverande! Kan ju dock erkänna att det inte var helt smärtfritt att jobba hela kvällen efter den ansträngningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0