Tji fick jag!

Man ska aldrig säga aldrig, det borde jag ju vara gammal nog att ha lärt mig nu! 
 
Självklart fick jag äta upp mina ord från måndagens inlägg, då gårdagens pass faktiskt blev ett riktigt skitpass. Skulle egentligen tränat ben, men då jag var hängig bytte vi till en lite mindre muskelgrupp - axlar. Trots detta kunde jag inte få ut mycket nytta av passet ändå, då jag mådde illa och blev yrslig så fort jag ansträngde mig. Jag stretade på så gott jag kunde ändå, men inte blev det ett pass att minnas direkt! 
 
Idag mår jag inte direkt bättre, och fick helt enkelt erkänna mig besegrad och ta en vilodag samt stanna hemma från jobbet! Får hoppas på att det är någon liten snabbsjuka som hoppat på mig, så att jag snart är på banan igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0