Morgonpass med biceps och rygg

Tvärtemot andra så är ja numera inte ett större fan utav att träna direkt på morgonen. Jag tycker liksom inte att jag hunnit äta ordentligt, varpå jag känner mig energilös i kroppen! Alternativt så är det bara jag som är segstartad helt enkelt ;)
 
Idag tränade jag i sällskap utav frugan och Gustav och eftersom vi alla tränar efter samma schema (mitt, haha), så hade vi samma muskelgrupper att bråka med idag! Chins och pullups var övning nummer ett som vanligt, och jag var som sagt inte vaken i kroppen varpå jag inte orkade så mycket som jag skulle ha velat. Vi satte upp en egen liten chinsstång till korta mig, så att jag kunde köra lite på egen hand samtidigt som frugan ;) I vanliga fall krävs det ju ett litet lyft från honom för att jag ska nå upp hehe!
Pullups
 
Skivstångscurls, sittande rodd, hammercurls, rygglyft och lite varianter av curls i cable blev det också och under sista övningen såg jag till att ta ut mig rejält, så att jag fick gå hem med dendär riktigt härligt utmattade känslan i armarna som är så jäkla viktig för mitt psyke! Nä, trots att jag var segstartad idag är jag ändå riktigt nöjd med dagens pass! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0