Ben, ben, ben!

Igår tog jag återigen med mig Natta til gymmet för att lära henne lite nytt på styrketräningsfronten. Denna gång var det ben som gällde!
 
Mitt andra benpass för veckan - hennes första rena, vilken härlig kontrast ;)! Återigen en lättlärd Natta som var superkul att ha med sig, och för min del flöt det på riktigt bra också!
 
Vi tog oss igenom
- Uppvärming på crosstrainer
- Squats (jag ställde upp hälarna på en viktskiva under de första seten för att komma ner djupare - jag vet, lat mans lösning när man inte orkar träna rörlighet, men det var skönt att komma ner ordentligt!).
- Raka marklyft
- Pistols/enbensböj i TRX
- Vad"maskin" (det blir som tåhävningar fast man sitter)
- Rumpdrag i cable
- Sumosquats med kettlebells (lätta vikter, lite nedvarvning)
 
Natta hade rejäl träningsvärk i benen idag och jag kände tråkigt nog inte så mycket. Rumpdragen var längesedan jag fick in i något pass då jag saknat remmar för det, så jag hoppades på att dessa skulle bita ordentligt i och med att jag även ökade i vikt sedan jag körde dem sist! Baksida lår är dock rejält möra - HÄRLIGT! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0