En riktig träningslördag!

Idag har vi varit riktigt aktiva Magnus (frugan) och jag! :)
 
Vi började på gymmet, med ett tungt pass för bröst och triceps! 
 
  • Bröstpress i maskin 
  • Hantelpress i lutande bänk
  • Dips (8-8-6 reps för min del)
  • bänkpress med stång
  • Scullcrushers med hantlar
  • smal bänkpress
Mer än så hann vi faktiskt inte med, då vi bara hade en dryg timme på oss eftersom vi skulle vidare, men det blev ordentligt tung belastning och lite fler set på vissa övningar så det dög helt och fullt! 
 
Direkt från gymmet åkte vi vidare till Racketstadion, där vi mötte upp Raymond och Olivia för lite tennisspelande! Vi är väl inga proffs någon utav oss, men det är riktigt roligt ändå vill jag lova! :) Tycker det är riktigt kul att få komma ut och testa på lite andra sätt att träna på, och just tennis spelade jag faktiskt en hel del när jag var yngre och vi hade en bana bara ett stenkast från vårat hus :)
 

Kommentarer
Postat av: Mari

Spännande med ditt framtida bulkande, det ser jag fram emot =)

2012-12-29 @ 21:11:14
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0