Ryggpass med en lustig upptäckt!

Idag blev det återigen ett pass på tumanhand med frugan!
 
Det är helt fantastiskt hur han har utvecklat på bara lite över ett halvår! Han klev för första gången in på gymmet innan sommaren och var då mycket skeptiskt, men har det nuförtiden som en del i sin rutin och ett av sina brinnande intressen! Efter att ha suttit med näsan i mina utbildningsböcker vid ett flertalet tillfällen så känns det nästan som han är lika påläst som mig snart ;)
 
Idag var det han som fick styra passet, och jäklar vad han lyckades plocka fram lite extra jävlaranamma i mig! Jag vet inte när - eller egentligen OM - jag gjorde så många chins på ett pass senast, eller puchade mig själv så många "extra sista" reps i varje set! Hela tiden står han också där och upplyser mig om hur stark och snygg jag är - och det måste jag faktiskt erkänna hjälper en hel del! 
 
Ja ni, hade jag en dipp tidigare var dethär och passet innan (axlar/mage) minsann min comeback! Imorgon förväntar jag mig en riktigt mör känsla i baksidan ;) 
 
Bicepsen blev dock nästan försummade under detta pass. Detta för att jag, precis när jag börjat med hammercurls, kände hur det stack till i armen. Hittade då en röd knöl, stor som en tiokrona, på min vänstra underarm. Armen stasade och var rödflammig - varpå min tanke direkt föll på blodpropp (jag äter väldigt starka hormontabletter pga min hudinfektion jag fick i somras)! I ren panik la jag då ner passet och har suttit i kontakt med sjukvårdsrådgivningen, som tror att det kan röra sig om en blödning i muskeln. Vad det än visar sig vara så får vi hoppas på att det försvinner snart ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mari

Woohoo. vad härligt :) Så kul att få med sig någon på det där sättet.
Hoppas det inte är något allvarligt !! kram

Svar: Ja, det är verkligen jättekul att han har fastnat! Innan hade han svårt att förstå varför jag la ner så mycket tid på gymmet ;) Nejdå, det är bara blått idag så det var nog bara en blödning :) Kram
Lindas träning

2012-12-29 @ 08:45:35
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Mari

Sv. Mm, tror min kille har smått öppnat ögonen ännu mera också, och han har börjat inse att träningen är en stor del av mitt liv...Eftersom jag prioriterar den rätt mkt =):
Vad skönt =)

2012-12-29 @ 18:37:22
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0