Söndag-måndag

Igår var gymnazin (gillar ni mitt nya öknamn jag fått? :P jag tycker det klingar lite roligt) tillbaka på brottsplatsen - gymmet alltså!
 
Körde bröst/triceps och jäklar vad mina armar var utpumpade när jag åkte hem! Lyckades få riktigt bra kontakt på tricepsövningarna passet igenom, och körde totalslut på dem. Mitt i passet kom jag på att jag hade missat mina dips i början, så jag fick kämpa mig igenom två set i mitten istället, och det var INTE roligt vill jag lova! USch vad jag bråkade med mig själv! Men till slut så gick det ;) Bröstträningen gick väl som vanligt, lite trevande... HAr inte riktigt hittat något som får mig att kämpa på där. Det får jag jobba på!
Börjar bli riktigt vinterfluffig nu! Bra för byggandet, men lite jobbigt för psyket stundtals ;)
 
Idag var det legday! Förstår inte vad som hänt! För varr ben min favoritdel att träna, men nu är jag så frustrerad på att de inte utvecklas såsom jag vill och därmed börjar jag bli lite less på det! Men jag får försöka att hitta nya roliga övningar som sparkar igång motivationen lite. Tips? :) Har ni några skojiga benövningar på lager? :) Körde i alla fall squats, raka marklyft, utfall i smith, tåhävningar och till sist 45-graders benpress. Blev som vanligt många set på squatsen, men det kan gå åt tycker jag ;)
 
 
Mina nya brallor som invigdes idag! + mitt stök-kök ;)
Måste visa mina snygga hälar också, som just nu begränsar mig liiiiite träningsmässigt! ajaj! Inte bra att traska runt en hel dag i nya skor!
 

Kommentarer
Postat av: Mari

Aj aj aj...skavsår är inge roligt !!
Men bra pass du fått till..känner igen mig när det gäller bröst, där hittar jag ingen motivation alls. Måste kämpa vidare där =)

Svar: nä, fy vad det svider! :(Nä det är svårt. Det är lite annat för oss tjejer än för grabbarna! För min sambo är det högsta prio, så han har stans go när han kör!
Vi får nog ta och peppa varann tycker jag ;)
Lindas träning

2012-12-18 @ 08:51:16
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Mari

Sv. Du får köpa compeed. Superbra =). Hehe, ja det är samma för min kille, han tjatar om bröst stup i minuten hehe... Jaa, det får vi göra :). Tror jag måste klämma in lite bröstträning på schemat idag bara för det. =) Vart i Sverige bor du?

Svar: Jag hade ett compeed på men det lossnade pga att det vätskade så dant. får prova igen nu när de torkat lite haha!Norrköping bor jag i, du då? :)
Lindas träning

2012-12-18 @ 09:14:14
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Mari

Sv, Ah okej...jobbigt !! Men du får klämma dit ett till som sagt :) hehe.. Okej, jag är född och uppvuxen i Sundsvall men flyttade till Sthlm där jag bor nu, för cirka 6 år sedan.

2012-12-19 @ 16:03:01
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0