Träningsdipp!

Har under de senaste dagarna fått till två pass (rygg/biceps & bröst/triceps) som gått lite sisådär!
 
Har känt mig lite seg och inte riktigt kämpat på som jag brukar. Eller, kämpat har jag ju faktiskt gjort när jag tänker efter, men någonstans har det tagit stopp och jag har inte kunnat prestera såsom jag brukar. Dock har jag haft en fruktansvärd träningsvärk i hela kroppen konstant under veckan, och det känns ju som att det borde tyda på att jag faktiskt fått något vettigt uträttat trots allt!
 
Imorgon åker jag till Uppsala för att träffa kurskamrater från instruktörsutbildningen, och hoppas på att jag får med mig lite ny motivation därifrån! 
 
Då jag är iväg är risken stor att jag inte hinner skriva innan måndag, så jag får passa på att redan nu skriva:
God jul på er mina grymma läsare!!!! Hoppas ni får en supertrevlig helg och passa på att unna er lite godsaker nu under julen! :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mari

Tycker mig då minnas att jag ha läst att du fått till riktigt bra pass =) Så det är nog bara en känsla, men jag vet hur det känns..Konstigt nog =) God jul nu !!!

2012-12-21 @ 22:11:27
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Nannasnowblack - om träning och hälsa!

Det är jobbigt när träningen inte känns lika bra som den brukar :\ Kanske några dagars vila kan göra det bättre? :) God jul! :D

2012-12-22 @ 01:20:53
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0