Trotsar snöovädret!

Trots att det var snöstorm ute så lyckades vi faktiskt ta oss genom stan till gymmet för att stilla vårat träningssug!
 
Ska jag vara helt ärlig var det i och för sig inte riktigt på topp idag, då frugan precis vaknat efter nattjobb och jag hade somnat i hans famn i soffan precis innan vi skulle åka. Som tur var så kan jag knappt sätta foten på gymmet nuförtiden utan att suget tilltar (med vissa undantagsdagar bör understrykas), varpå jag blev taggad direkt när vi var på plats och jag fått värma upp kroppen lite på crosstrainern.
 
Rygg/bröst blev det idag för min del, och det kändes helt okej. Försökte variera övningarna något sedan sista passet då jag nu är ganska noga med att "chocka" kroppen lite, för att den inte ska vänja sig vid samma övningar om och om igen. 
 
Här har ni en av de jag körde idag, som är lite av en ny favorit!
 
Kan dock tillägga att min tajming inte var optimal denna veckan, då jag tränade axlarna igår och kände av det lite för mycket under detta pass. Men det får bli lite sådär ibland! Var riktigt sugen på rygg, och jag tycker det är lite viktigare att hålla suget och lusten igång än att vara så strikt hela tiden! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0