Axlar/Mage & Intervaller!

Igår hade jag vilodag, i alla fall från gymmet! Dock ska jag tillägga att jag inte är speciellt inaktiv under mina vilodagar, utan ränner runt som om jag hade eld i baken ändå. Promenerade både till sjukhuset och till&från jobbet, vilket gjorde att jag samlade ihop till ca 1,5 timmes promenerande! Sen sitter man ju inte direkt på rumpan under dagen där heller!
 
Idag promenerade jag till gymmet direkt efter jobbet. Där körde jag axlar/mage, tung styrka. Det var superskönt att få ta i lite och jag tog återigen nytt personbästa i en övning! :D Denna gång var det i axelpress! Det går bra nu ;) 
 
Efter detta körde jag intervaller på cykel, vilket verkligen tog musten ur mig. Sista två rycken var riktigt, riktigt jobbiga och jag hade mjölksyrekänningar som hette duga! Men det gick ändå och jäklar vad nöjd jag är med det!!! :D
 
Ja, dethär är ju inte min axel direkt - snarare min arm... Men jag kände att jag behövde fylla ut med en bild här ;)

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

GRYMT tränat ju!! :D

Svar: Tack, tack, tack!!! :D
Lindas träning

2012-07-20 @ 11:38:23
URL: http://emeliemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0