Biceps/rygg

Idag blev det ett ganska kort pass! Vi skulle nämligen iväg och spela brännboll på kvällskvisten, så vi fick snabba på lite på gymmet.

Det blev lite chins, latsdrag och olika bicepsövningar. Tröttade ut mig rejält när jag körde smala curls, så tråkigt nog hade jag ganska lite tryck kvar i armarna till resten av passet. Men slut var jag i efterhand, vilket jag kände mig ganska nöjd med ändå ;)
Lite pinsamt att försöka spänna ryggen haha, vet ju inte riktigt hur man gör ;) ELLER så är det helt enkelt så att jag inte är speciellt stark i den - inga ursäkter :P

Kommentarer
Postat av: Tabben

Fasiken, du är så duktig Linda! Träffade Nettan på friskis idag, haha! Ni båda är duktiga, man blir verkligen inspirerad! Men det tar sån himla tid att bygga muskler, men på dig växer de som ogräs tänkte jag säga, haha! Sjukt snyggt i alla fall, vill också ha!!

2012-06-07 @ 23:41:44
Postat av: Linda

Du är så söööt Tabben!!! tack, tack, tack :)

2012-06-08 @ 08:24:59
URL: http://lindabjorka.blogg.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0