Måndag och Tisdag!

Tänk att jag trodde inte att jag skulle hinna träna igår, men där hade jag fel! Klockan 22 gick jag utanför dörren och körde ett riktigt intensivt intervall-löparpass! Fy vad jag sprang! 
 
Uppvärmningen blev min 30-minutare hem från jobbet, så det var bara att brassa på direkt! Använde lyktstolparna som riktmärken och körde först korta intervaller med lika lång fullfart-sträcka som lunkarsrtäcka. Efterhand ökade jag ut intervallerna och kortade vilan. Det var så skönt att få trycka ur benen ordentligt efter en helkass träningsvecka! Mötte Emelie på min slutspurt som chockat konstaterade att jag kom i en sån jäkla fart - då vet jag ju att det inte bara var jag som tyckte att det gick fort haha! ;)
 
Idag åkte frugan och jag skapligt till gymmet och tränade lite mage, sedan körde vi intervaller på crosstrainer. Detta gick inte lika smidigt som gårdagens pass! Idag var jag sugen på att ge upp med halva tiden kvar, men jag bet ihop, kämpade och var sedan supernöjd med mig själv när jag kle av! Det gäller att besegra sina hjärnspöken ibland, för fy så glad man blir i efterhand!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0