Nu är jag på gång!

Jag har nu haft ca 3 veckor då allting träningsmässigt har både känts och fungerat halvdant, vilket har lett till att jag tappat lite av den formen jag hade jobbat så hårt för att bygga upp. Jag har varit i en motivationsdipp och inte riktigt kunnat hitta dendär rätta glöden i mig som gör att jag tränar med den glädje och intensitet som jag annars brukar göra.

Kroppen har inte varit med mig. Jag har känt mig trött, hängig och mått allmänt konstigt ett tag, men efter 2 månaders springa-hos-doktorn är troligtvis problemet löst och jag är insatt på behandling. Jag börjar känna mig bättre och jag har fått tillbaka suget och motivationen igen! Det är ju klart att det inte är jätteroligt att träna när man inte känner att man orkar så mycket som man brukar. Men nu är jag pigg, peppad och sugen på att fortsätta kämpa framåt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRYM KROPP!!!!!

Svar: Åh tack :')
Lindas träning

2012-06-15 @ 18:32:02
Postat av: j

Fy bövelen vad du är sexig!!!

Svar: Nämen! :D Tack så himla mycket!!!
Lindas träning

2012-06-25 @ 11:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0