Skitvecka!

Denna vecka blir riktigt fesig träningsmässigt, fy så tråkigt!!!
 
Ny på jobbet = energilös när man väl kommer hem och mindre fritid (nu i helgen är den obefintlig) vilket leder till att jag bara lyckats klämma in 3 träningspass denna vecka och det känns rent utsagt skit! Idag skulle jag ha sprungit, men jag hinner inte då jag börjar om 2 timmar och jag måste gå hemifrån om lite mer än en timme, och imorgon jobbar jag från morgon till kväll (12,5 timmars-pass) och då hinner jag ju inte med någon tärning heller då jag måste hoppa direkt i säng för att jag börjar halv åtta igen på måndagsmorgonen. Men på måndag, DÅ ska jag bannemig få träna ordentligt!  Gillar inte att behöva känna att jag tappar det jag jobbat så hårt för! Så länge får jag väl nöja mig med 1 timmes promenad om dagen (till och från jobbet).....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0