Armpass

Idag blev det en långkörare på gymmet med bara styrka!

Hade med mig Tobias och även frugan, som satte sin fot på gymmet förs första gången på många många år. Riktigt roligt att få köra igång honom! Tyckte även det verkade som om herrn blev rejält peppad utav besöket och han lät faktiskt redan sugen på nästa omgång.

Jag själv körde rejäl armstyrka idag, såpass att jag var riktigt skakis i armarna efteråt. Det blev skivstångscurl, hanterlcurl, dips, dip-maskin och sen har jag glömt bort resterande övningars namn ;) Hehe! Lovar att jag ska bli bättre på det framöver!

Jag börjar närma mig en ganska nöjd känsla gällande mina armar just nu faktiskt. De ska finslipas lite till, men sen ska fokuset ligga på att behålla dem i det stadiet jag uppnått :)
Var så skakis i armarna att jag inte ens kunde ta en ordentlig bild ;) Ska be frugan fota någon dag istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0