Tungt pass!

Idag var jag riktigt, riktigt tung i kroppen.


Hade träningsvärk kvar ända sedan helgens mag- och armpass samt var riktigt, riktigt stum i benen efter gårdagen. Det gick trögt till en början och jag fick skälla på mig själv ordentligt i huvudet för att orka ta mig igenom magövningarna. Slängde på slutet på ordentligt med extravikter och försökte att verkligen pusha mig själv. Jobbigt som fan i stunden, men riktigt skönt i efterhand! Vill man se resultat måste man också kämpa lite!

Efter detta blev det intervallöpning på bandet. Började med att jogga igång lite och försökte få den stumma känslan i låren att släppa, vilket den såklart inte ville. Körde på ändå med ganska tuffa intervaller, i stigande uppförsbacke. Var orolig att jag inte skulle orka, men tog mig igenom det galant! Skapligt nöjd var man efteråt! Hae gärna fortsatt springa ett tag till, men hade tid att passa på laserkliniken.

Känner mig i dagsläget lite ostrukturerad med träningen. Det är rörigt att komma tillbaka efter vila, man har så mycket man vill ta tag i! Imorgon tror jag att det blir armar/axlar/rygg, men jag kan hinna ändra mig tills dess ;)

Kommentarer
Postat av: jonathan toft

det är bra det är bara att pusha på :D

2012-03-16 @ 10:13:09
Postat av: Linda

Jag krigar på ;)

2012-03-16 @ 10:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0