Dags för lite styrka igen!!!

Gårdagens pass var inte mycket att hänga i julgranen, då jag tror vi spenderade ca 30-40 omotiverade minuter med att köra lite halvdana magövningar och försöka oss på lite kondition. Inget som kändes i kroppen idag med andra ord. 

Idag däremot var jag på g igen! Det var ben/rumpa som stod på schemat och som jag har längtat efter att få bita tag i det!!! :D Jag återförenades med min kära 45graders benpress, sparkade på med nytt personbästa i glutesmaskinen och fortsatte sedan med liggande lårcurl, utfallssteg med 8, 10 och 20 kg extravikter samt step up (ett ben i taget) med 45 kilo! Fy så skönt det brände i benen tillslut! :D

Nu på kvällskvisten tog jag mig även en rask promenad i det härliga vädret, bara för att det är så himla skönt! :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt härligt:)

2012-05-23 @ 03:34:34
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det var verkligen superskönt! :D

2012-05-23 @ 18:35:44
URL: http://www.Lindabjorka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0