Det här behövde jag!!

Idag var vi ett helt gäng som intog ingelsta-gymmet!

Jag, Gustav, Mange och Jocke bestämde oss för att åka dit skapligt och idag var det Jocke som fick stå för upplägget. Han hade redan innan förberett mig på att det skulle behöva bli chins, så jag fick helt enkelt finna mig i det trots att jag hatar den där jädrans övningen. Det är ju så TUNGT, haha! Menmen, jag fick fösöka bita ihop och kämpa mig igenom det! Bita ihop fick jag även göra resterande delen utav passet, då Jocke tvingade på mig flertalet nya övningar som gav krampkänningar både här och där. VÄLBEHÖVLIGT! Jag pushar inte på mig själv såhär bra på egen hand.

Slutligen blev det marklyft, som han var övertygad om att jag skulle orka 60 kilo i. Jag var lika övertygad om att det inte skulle gå, och fick inte ens upp stången på första försöket. Men efter att Magnus hållt i mina axlar en gång och jag lyfte, för att sedan påpeka efteråt att han knappt tog i mig, då gick det minsann på egen hand några gånger. Vilken rush man fick i kroppen efteråt! Så ska det kännas jämt!!
Skita-på-sig-minen är obligatorisk, annars är det för lätt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra blogg! Inspirerar mycket, hur många chins har du gjort hittills då?

2012-05-14 @ 11:55:17
Postat av: Linda

Tack så jättemycket! Sådana kommentarer inspirerar mig!!! :) Det senaste passet gjorde jag mest hittills 3 set med 5-5-6 repetitioner. Men jag kämpar för att komma upp i fler :)

2012-05-14 @ 12:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0