Mage/rumpa + intervaller

Dagens pass började ganska lojt och ostrukturerat, då jag var lite stressad över att hinna hem till tvättstugan samt inte hade någon större motivation till att träna idag. Jag tror jag är inne i en liten dip psykiskt när det kommer till träningen ochj ag har svårt för att pusha mig maximalt. Jag antar väl att det är tomheten som infinner sig efter att ha haft ett mål att träna mot. Jag får helt enkelt kolla upp något nytt att anmäla mig till och öva inför!

Benlyft, situps med 5 extrakilon i lutande bänk och putta-ben-övning blev magövningarna för dagen (högreps) och sedan körde jag rumpövning i cable och glutesmaskin. Resterande delen av passet sprang jag på bandet, dock endast en kort stund pga magont, och cyklade rejäla intervaller. Var riktigt svettig när passet var slut och peppen kom igång ganska duktigt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0